چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
رفع اختلال یادگیری با کمک «گربه‌ی ملوس اخمو»

«اسما پورجبلی» نویسنده حوزه کودک در ارومیه از انتشار کتاب «گربه‌ی ملوس اخمو»، با موضوع اختلالات یادگیری در میان کودکان و ارائه راهکارهایی برای رفع آنها، خبر داد.

«اسما پورجبلی»، نویسنده کتاب «گربه‌ی ملوس اخمو»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: در ایران میزان مطالعه پایین است و از موقعی که دنیای مجازی در زندگی مردم جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است، این میزان کمتر هم شده است. البته باز جای شکرش باقی است که بعضی از طریق همین فضای مجازی نیم‌نگاهی هم به مطالعه و کتاب دارند؛ اما هیچ مطالعه‌ای بهتر از کتاب نیست.

وی افزود: انسان از کودکی تربیت و سپس وارد اجتماع می‌شود؛ کودک هر طور تربیت شود در آینده یا همان زمان حال خودش آن تربیت را به جامعه منعکس خواهد کرد، پس چه بهتر که در نوع تربیت یا آموزش به کودکانمان از همان اوایل در تلاش باشیم تا در آینده خللی برای خودشان و جامعه به وجود نیاورند.

پورجبلی ادامه داد: علوم تربیتی شاخه‌ای از روانشناسی و تربیت است و من هم با توجه به رشته تحصیلی و آموزش غیرمستقیم از این راه و مسیر چه به صورت دیداری و شنیداری وارد این حوزه شده‌ام.
 
وی درباره کتابش هم گفت: محتوای کتاب «گربه‌ی ملوس اخمو» در مورد اختلال یادگیری است که به‌صورت داستان نقل و قید شده است و هنگام قصه‌گویی والدین می‌بایست به کودکان بخوانند و با هم ایفای نقش کنند تا با یکدیگر به نتیجه مطلوب برسند.
 
وی بیان کرد: کتاب «گربه‌ی ملوس اخمو» توسط انتشارات دل‌نگار تهران منتشر شده و در اختیار علاقمندان قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها